Національний банк спостерігає постійне зростання попиту на використання Системи BankID НБУ як способу віддаленої ідентифікації та верифікації користувачів для отримання доступу до широкого спектру дистанційних послуг в Україні.
Так, за І квартал 2024 року загальна кількість успішних електронних ідентифікацій, які були здійснені з використанням Системи BankID НБУ, становила 16,1 млн, що на 16% більше, ніж у IV кварталі 2023 року. Наразі це найбільша кількість успішних ідентифікацій за квартальний період з початку роботи системи.
Упродовж I кварталу 2024 року до системи підключено вісім нових абонентів – надавачів послуг. Йдеться про небанківські фінансові установи, які працюють у сфері онлайн-кредитування.
Тож наразі Система BankID НБУ налічує 142 учасники: 38 банків-ідентифікаторів та 104 абоненти – надавачі послуг.
Нагадаємо, що 99,9% клієнтів, у яких відкриті рахунки в банках, мають можливість доступу до широкого спектру віддалених послуг через Систему BankID НБУ. Під час повномасштабної війни Система BankID НБУ дає змогу мільйонам українців дистанційно отримувати публічні фінансові та інші комерційні послуги.
Її важливість високо оцінюють українські експерти. Зокрема, Національний банк другий рік поспіль став одним із переможців щорічної професійної премії Ukrainian Fintech Award та отримав нагороду в номінації "Best remote identification provider" за розвиток Системи BankID НБУ.
Водночас Національний банк не зупиняється на досягнутому та продовжує дбати про ефективний розвиток системи.
"Ми працюємо над упровадженням нового функціоналу – автоматизованою процедурою розгляду спорів, що буде доступною в особистому кабінеті абонента. Це має суттєво спростити взаємодію між комерційними абонентами в частині оскарження електронних ідентифікацій. Діалог між надавачем послуг і банком-ідентифікатором відбуватиметься в зручному електронному середовищі", – сказала заступник директора Департаменту платіжних систем та інноваційного розвитку Національного банку Ольга Василєва.