Щоб подати звернення до Національного банку, заповніть всі поля. Зазначте суть вашого питання, залиште інформацію про себе та актуальні контакти для зворотного зв’язку. За потреби прикріпіть файли, максимальний розмір всіх файлів 50 МБ, одного — 5 МБ.
Якщо ваше питання пов’язане з врегулюванням простроченої заборгованості та містить відео-, аудіофайли як доказ порушення ваших прав, їх необхідно попередньо перевести у архівний файл формату ZIP (розмір такого файлу також не може перевищувати 5 МБ) або розмістити матеріали на власному каналі YouTube та надати посилання на ці матеріали у зверненні.
Ви отримаєте відповідь упродовж 30 календарних днів. В окремих випадках, якщо звернення потребує додаткового вивчення, – упродовж 45 календарних днів, про що вас буде повідомлено додатково. Запит на інформацію потребує менше часу – відповідь надійде упродовж 5 робочих днів (або 20 робочих днів, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації).
Національний банк не розглядає анонімні звернення без імені автора та зазначеного місця проживання. У разі, якщо ваше звернення буде поза компетенцією НБУ, ми передамо його відповідальному державному органу.
Також Національний банк не розглядає повторне звернення з того ж питання, якщо перше звернення було вирішене. Більше інформації – в Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України.
Якщо при оформленні звернення на вебсайті НБУ виникає помилка, перезавантажте сторінку, натиснувши комбінацію клавіш ctrl та F5. Якщо помилка повториться, радимо очистити кеш браузера та повторити спробу. Але майте на увазі, що у такому випадку введені дані не зберігаються, їх потрібно буде ввести повторно.